Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Toimitusehdot


YLEISTÄ
Myyjänä Leosport –verkkokaupassa toimii Leo-Sport Oy, y-tunnus 2191091-9. Leo-Sport Oy myy tuotteita täysi-ikäisille (yli 18-vuotiaille) yksityishenkilöille sekä yrityksille. Kaikki verkkokauppahinnat sisältävät arvonlisäveron. Leo-Sport Oy pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
HUOM. RAHTIKULUT EIVÄT KUULU HINTAAN, MIKÄLI SIITÄ EI OLLA ERIKSEEN MAINITTU.
Maksutavat:

Voit maksaa tuotteesi Everyday -palvelun kautta, jolla saat ostoksellesi maksuaikaa tai laskulla sähköpostiisi kaupan sopimisen jälkeen.

TILAAMINEN
Tuotteet tilataan verkkokaupasta internetin välityksellä ostoskorin kautta. Vaihtoehtoisesti tilaukset voi jättää myös puhelimitse Kuopion myymälä 017-2628 559 tai 040 554 33 55 ja lisäksi tilaus onnistuu sähköpostilla leo@leosport.fi kautta.
Tilaukset vahvistetaan sähköpostitse, jossa ilmoitetaan tilauksen tuotteet sekä täydelliset hintatiedot toimituskuluineen. Mikäli toimituskuluja ei näy tilausvahvistuksessa voidaan toimituskulut laskuttaa erikseen, tai rahti tulee maksaa tavaran noutamisen yhteydessä ko. toimituspaikassa esim. matkahuollossa. Tilausta tehdessä tulee ilmoittaa täydelliset yhteystiedot puhelinnumeroineen ja sähköpostiosoitteineen. Verkkokauppa-asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
ENNAKKOMAKSU
Mikäli etukäteen on sovittu ennakkomaksusta, saa asiakas laskun sähköpostiinsa. Lähetämme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita matkahuollon bussiennakolla. Tilaus raukeaa mikäli maksua ei ole suoritettu eräpäivään mennessä.
TOIMITUSAIKA
Toimitamme tuotteita viikon jokaisena arkipäivänä. Käytettävästä maksu- ja toimitustavasta riippuen toimitus kestää normaalisti 1-5 arkipäivää. Mikäli toimitusaika on yli 14 vuorokautta, ilmoitamme siitä asiakkaalle. Mikäli toimitusaika on yli 21 vuorokautta, asiakkaalla oikeus purkaa kauppa, jolloin Leo-Sport Oy palauttaa mahdolliset maksusuoritukset asiakkaalle.
TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKULUT
Toimitamme tuotteet normaalisti joko matkahuollon tai postin kautta. Matkahuollolla ja postilla on omat tariffit, jonka mukaan kuljetuskustannukset määräytyvät, emme lisää omia kuluja mainittujen yritysten kuljetuskuluihin, emme myöskään veloita ylimääräistä lähetettävien tavaroiden pakkaamisesta tai kuljettamisesta joko matkahuollon tai postin kautta. Ostamasi tuotteen voit noutaa myös liikkeistämme ilman toimituskuluja.
Pakettina toimitettavia tilauksia voi seurata lähetystunnuksella rahdinvälittäjän internet –sivulta. Lisätietoa rahdinkuljettaien kuljetustavoista ja hinnoista:
www.matkahuolto.fi tai www.itella.fi.

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT
Ennen mahdollista tuotepalautusta, OTA AINA YHTEYTTÄ LEO-SPORT OY:N ETUKÄTEEN. Asiakkaalla on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä, alkuperäispakkauksessa olevia myyntikelpoisia tuotteita.
Palautuksen mukaan tulee liittää seuraavat tiedot:
  • nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi sekä sähköpostiosoitteesi
  • pankkitilinumerosi
  • kopio Leo-Sport Oy:n tilausvahvistuksesta tai lähete
  • ASIAKASPALAUTUKSET VAIN MATKAHUOLLON KAUTTA. Leo-Sport Oy ei korvaa postitse palautettujen tuotteiden kuluja.
    Palautusosoite:
    Leo-sport Oy
    Haapaniemenkatu 27
    70110 Kuopio
    Puh. 040 554 3355
  • Asiakaspalautukset tulee hoitaa 14 vrk sisällä tuotteen toimittamisesta asiakkaalle. Palautuksen saavuttua, palautamme maksun asiakkaan osoittamalle tilille vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. On huomioitava, että rahdin kuljettajasta ja käytettävistä pankkiyhteyksistä riippuen tämä kestää 2-6 arkipäivää..
    ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISTEN TUOTTEIDEN OSALTA
    Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen leo@leosport.fi tai soittamalla numeroon 017-26 28 002 / 040 554 33 55.
    Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä välittömästi tuotteen saapumisen jälkeen. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio käytettävään kuljetusyhtiöön (Matkahuolto)
    MUUTA
    Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan velvollisuus on ennen tilaustaan tutustua kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
    Leo-Sport Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
    Leo-Sport Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.
    Kunnostettujen fillareiden takuutyöt tehdään Leo-Sport Oy: n omissa liikkeissä, muiden huoltofirmojen kanssa meillä ei ole sopimusta. Kuljetuskulut huoltoomme on aina asiakkaan omalla kustannuksella.